Saturday, March 27, 2010

Racist is on me

Bukannye aku nak hot ngan sesape pon atau bangsa lain. cuma kekadang aku rasa macam taknak mengaku diri sendiri sebagai melayu. aku ni bangga jadi melayu sebab melayu osem marveles tapi ada masa tu macam lebih baik aku ngaku aku ni bangsa borat ke saiyan ke. ada ekor pon tapi tak berkelakuan macam apes. fucken meleis tarring malays

meleis = worst grade of malays. layak kena salai je bagi makan kat huskies
fucken meleis = FM


a group of huskies enjoying themselves and relaxing their tummies after a meal of meleis. yummy! (diambil dari google)


takkan aku tetibe tak puas hati plak kan tanpa sebab. oleh itu

semalam aku pergi bilik member nak amek barang. patu masa sampai depan blok dia tu, aku nampak la ada dua pmpuan kat the other end of the road menuju ke arah aku sebab nak pegi blok dorang la kot kat sebelah sana. macam jauh la gak jarak dorang ngan aku. dan mereka takde kaitan dengan aku so aku teruskan berjalan pegi blok member tu dan naik tangga. sampai first floor aku mula nak terkial2 cari rumah member kat mane satu. tapi masa aku sampai first floor tu, pmpuan2 tadi sedang lalu depan blok ni. dan sedang dorang lalu tu ada beberape mamifakkas kat floor ni mula menjalankan tugas
lahanat FM

"yang baju hijau tu!"
"lawa siott!"
"cun siall!"
"yang rambut panjang tu!"
"fiwitt sexy!!"

ape punye kimak la dorang ni. dah la terjerit2 cam -insert binatang-. kalau cakap sesame sendiri tu aku tak kesah la sebab ngan korang2 je. ni jerit sampai blok sebelah sana pon leh dengar. ape ko ingat ko jerit panggil2 tu dorang nak pandang lambai2 tangan wink2 siap ke? bodoh. aku sure pmpuan2 tu balik rumah stret korek telinga ngan mandi bleach sebab diri dah contaminated.
celake FM

tak terpk ke kalau ada orang buat camtu kat mak ko ke adik, kakak ko ke. ko ada terase nak humban dorang dalam perigi kokakola tak. kalau ko ni umur 12tahun aku paham la sebab kemaluan pon taktau ape lagi(ye la tu). ni dah 22 tahun. watafff weh. tak matang lagi ke? tak pernah mimpi basah lagi ke? desperate nak mampos ke?
babik FM

korang ni memang tak pernah tengok pmpuan lawa sket ea. internet tu bersepah la weh. antara ko noobsohai ngan pro je nak cari kat mane. contoh nye gadiscomel.com (tak bermakne aku selalu pegi! dan macam ko tak pernah pegi plak. hipokrit) ke memang ada sindrom jumpe pmpuan lawa sket tros terjerit2. bayangkan nampak pmpuan hot masa surf kat internet. patu terjerit cam ungka depan monitor sorang2. ye, kes pesakit lari hospital bahagia lagi
noob FM

no wonder la kalau ada bangsa lain tengok melayu stret nak termuntah. ade pernah nampak ke chinese, indian etc jerit2 camtu. mungkin ada tapi sangat jarang dan aku tak pernah nampak pon.
haih FM

binatang pon tak berkelakuan lebih2 cam dorang ni. syaitonn pon lagi penoh budi bahase tau tak. pernah ke korang nampak syaitonn yang sejak azali mode invisible tu tetibe uncloak terjerit2 Fiiwiiitt cik adik manis. lawa rambut. rebonding ea~. nak no tepon boleh? tak ke seriau gilebabi. ke FM ni memang jelmaan syaitonn. mungkin la



tapi syaitonn reti joget gerudi. dorang tak reti

1 comment:

Anonymous said...

nak buat pengakuan. mase form 4 dulu, balik dari tournament tae kwondo dari langkawi. patu singgah kitorang singgah kat besut. cikgu gedik nak shop something kat econjaya padahal dah kul 11pm kot! haha sengal.
skali ade manusia celaka usha kawan yang jalan sama ngan kite siap nak cuit2 sentuh2 lagi. bodoh. stret cakap, "mu bengong, tadop kijo, tadop pa'edoh. natte bengong kaca saim aku." (pttui!) hehe tapi takde la buat ludah betul. kurang ajar kan dorang tu. seb baik tak buat high kick kat situ. lalala