Monday, March 8, 2010

FYP. oh no..

bebulan lame tak update.

MUAHAHAHAHA

*ahem ahem. amek vacuum sedut habok

sem ni je dah sparo mase abes. lepas cuti midsem je dah nak masuk april. sebulan patu dah exam. mungkin betul kata orang, tahun ni masa bergerak lebih pantas sebanyak 1.26 mikrosaat(walaupun aku rase ini hanye propoganda NASA. sebenarnye bumi gerak lebih laju sebanyak 5jam33minit26saat!)akibat gempa bumi di merata tempat seluruh dunia. international event macam bubblewrap.

oh FYP.

misi pencarian sample coding belum dibuat lagi. cari journals, web docs, etc pon belum lagi apatah lagi nak membace nye. adoi. dulu bajet pawa beritau supervisor:

"Ms nazleeni, saya rase saya paham ape nak kene buat ngan project saya ni. nak cari coding je pon. saya ada keyakinan tinggi boleh menyiapkannye dalam sem ni jugak la ms"

hakkk *bunyi kumpul kahak+saliva* TUUIIIII

sekarang perasaan cuak fyp kembali

esok ada test AI ngan kuiz STR. tak study lagi. beselah, aku. lepas cuti midsem ada 5 tests + assignments nak kene hantar + kuiz. sume pada minggu yang sama.
FTW! eh WTF!!

No comments: