Friday, March 12, 2010

Pesta tari menari liar kamu kensel!

Entri ni telah diilhamkan dari salah satu entri blog ini

entri dia tu yang dah lame punye. pandai2 la korang godek blog kakak tu. aku rasa topik dia menarik sikit. eh, komen2 yang orang bagi kat topik entri kakak tu menarik. so aku hanye sekadar nak share dan untuk aku jugak.

cerita nye ialah untuk mereka yang malas, susah, atau lewat bersolat (macam aku). macamane nak improve kasi rajin bersolat. sedikit sebanyak la

so dalam komen2 orang bagi dalam entri kakak tu, ade sorang tu cakap macam ni. (ditambah tolak ayat aku sendiri)

"kalau masa tu ko rase susah nak solat cam waktu subuh ngan syok tido segala, ko bayangkan syaiton2 sedang menari berdansa meraikan ko tak pegi solat ngan muka gembira lahnat dorang tu depan korang. takkan ko nak raikkan bersama ngan syaiton2 tersebut kan. so korang pegila solat. ko bayangkan la patu muke retard dorang plak lepas ko dah solat tu. macam muke orang tak dapat abc pekat+eskrem tatkala di tengah hari yang panas membakar. puas ati beb dapat tengok muke camtu. hahaha"

dia komen tak banyak camni kot rasenye. aku je yang tambah sparo. ah, biarlah. but you get the idea.

aku beberape hari lepas jadi cantu gak. tido lewat malam tu. subuh gile liat (cam daging sup asrama aku dulu. kak, saya mintak daging. bukan tayar Goodyear) nak bangun. patu terjaga sket stret imagine setan tengah dangdut gerudi tepi katil. bengang tak hengat aku. dahla setan joget phailedd. haha. patu gi solat. setel

imagine hard! Insyallah menjadi

No comments: